αναδυόμενο παράθυρο


Click Like

Powered By Blogger Widgets

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Eisenstaedt Alfred

Ο Alfred Eisenstaedt (6 Δεκεμβρίου 1898 - 23 Αυγούστου 1995) ήταν Αμερικανός φωτογράφος και φωτορεπόρτερ που γεννήθηκε στη Γερμανία . Ξεκίνησε την καριέρα του στη Γερμανία πριν από τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά τη μετάβασή του στις Ηνωμένες Πολιτείες απέκτησε μεγάλη φήμη ως φωτογράφος του Life Magazine , ο οποίος χαρακτήρισε πάνω από 90 φωτογραφίες του στα καλύμματα του με πάνω από 2.500 φωτογραφίες.



Μεταξύ των πιο διάσημων φωτογραφιών του καλύφθηκε η Ημέρα VJ στην Times Square , που ελήφθη κατά τη διάρκεια του εορτασμού της Ημέρας VJ στη Νέα Υόρκη, δείχνοντας "έναν εξωφρενικό Αμερικανό ναύτη που φιλάει μια νοσοκόμα σε μια χορευτική βουτιά [που] συνόψισε την ευφορία που πολλοί Αμερικανοί αισθάνθηκαν ως τον πόλεμο πλησίασε. " Ο Eisenstaedt "φημίζεται για την ικανότητά του να αποτυπώνει αξέχαστες εικόνες σημαντικών ανθρώπων στις ειδήσεις, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών, των αστέγων κινηματογράφου και των καλλιτεχνών" και για τις ειλικρινείς φωτογραφίες του , που ελήφθησαν με μια μικρή φωτογραφική μηχανή Leica 35 mm και τυπικά μόνο με φυσικό φωτισμό .

Πρόωρη ζωή
Ο Eisenstaedt γεννήθηκε στο Dirschau (Tczew) στη Δυτική Πρωσία , στην αυτοκρατορική Γερμανία το 1898. Η οικογένειά του ήταν εβραϊκή και μετακόμισε στο Βερολίνο το 1906. Ο Eisenstaedt γοητεύτηκε από τη φωτογραφία από τη νεολαία του και άρχισε να φωτογραφίζει στην ηλικία των 14 ετών την πρώτη του κάμερα, μια αναδιπλούμενη κάμερα Eastman Kodak με ταινία κυλίνδρου. Αργότερα υπηρέτησε στο πυροβολικό του γερμανικού στρατού κατά τη διάρκεια του Α 'Παγκοσμίου Πολέμου και τραυματίστηκε το 1918. Ενώ εργάστηκε ως πωλητής ζώνης και κουμπιών στη δεκαετία του 1920 στη Βαϊμάρη της Γερμανίας , ο Eisenstaedt άρχισε να φωτογραφίζει ως ελεύθερος επαγγελματίας στο γραφείο του Βερολίνου 1928. Το γραφείο αναλήφθηκε από το Associated Press το 1931.

Επαγγελματικός φωτογράφος
Ο Eisenstaedt έγινε φωτογράφος πλήρους απασχόλησης το 1929 όταν προσλήφθηκε από το γραφείο του Associated Press στη Γερμανία και μέσα σε ένα χρόνο χαρακτηρίστηκε ως «φωτογράφος εξωστρεφή». Εργάστηκε επίσης για το Illustrierte Zeitung , που εκδόθηκε από τον Ullstein Verlag , τότε τον μεγαλύτερο εκδοτικό οίκο στον κόσμο. Τέσσερα χρόνια αργότερα φωτογραφήθηκε η διάσημη πρώτη συνάντηση μεταξύ του Adolf Hitler και του Benito Mussolini στην Ιταλία. Άλλες αξιοσημείωτες πρόωρες εικόνες του Eisenstaedt περιλαμβάνουν την απεικόνιση ενός σερβιτόρου στο παγοδρόμιο του Grand Hotel στο St. Moritz το 1932 και του Joseph Goebbels στο League of Nationsστη Γενεύη το 1933. Παρόλο που ήταν αρχικά φιλικό, ο Goebbels σκοντάψει στο Eisenstaedt όταν πήρε τη φωτογραφία.

Το 1935, η επικείμενη εισβολή της Φασιστικής Ιταλίας στην Αιθιοπία οδήγησε σε έκρηξη διεθνών συμφερόντων στην Αιθιοπία. Ενώ εργάστηκε για το Berliner Illustrierte Zeitung , ο Άλφρεντ πήρε 3.500 φωτογραφίες στην Αιθιοπία, πριν μεταναστεύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου και έγινε μέλος του περιοδικού Life , αλλά επέστρεψε τον επόμενο χρόνο στην Αιθιοπία για να συνεχίσει τη φωτογραφία του.

Η οικογένεια του Eisenstaedt ήταν εβραϊκή. Η καταπίεση στο Χίτλερ ναζιστική Γερμανία ανάγκασε να μεταναστεύσουν στις ΗΠΑ Έφθασαν το 1935 και εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου στη συνέχεια έγινε πολιτογραφημένος πολίτης, και ένωσε τους συναδέλφους Associated Press μετανάστες του Leon Δανιήλ και Celia Kutschuk στο τους ΠΥΞ Έκδοση φωτογραφικού πρακτορείου που ιδρύθηκε εκείνο το έτος. Το επόμενο έτος, 1936, Ώρα ιδρυτής Henry Luce αγόρασε Ζωή περιοδικό, και Eisenstaedt, έχει ήδη σημειωθεί για τη φωτογραφία του στην Ευρώπη, κλήθηκε να ενταχθούν στο νέο περιοδικό ως μία από τις αρχικές του προσωπικού τους τέσσερις φωτογράφους, συμπεριλαμβανομένης της Margaret Bourke-Whiteκαι τον Robert Capa . Παραμένει φωτογράφος του προσωπικού από το 1936 έως το 1972, επιτυγχάνοντας την αξιοσημείωτη φωτορεπορτάζ του για ειδησεογραφικά γεγονότα και διασημότητες.

Μαζί με διασκεδαστές και διασημότητες, φωτογραφίζει πολιτικούς, φιλοσόφους, καλλιτέχνες, βιομηχάνους και συγγραφείς κατά τη διάρκεια της καριέρας του με τη ζωή . Μέχρι το 1972 είχε φωτογραφίσει περίπου 2.500 ιστορίες και είχε περισσότερες από 90 φωτογραφίες του στο εξώφυλλο. Με την κυκλοφορία της Life σε δύο εκατομμύρια αναγνώστες, η φήμη του Eisenstaedt αυξήθηκε σημαντικά. Σύμφωνα με έναν ιστορικό, "οι φωτογραφίες του έχουν μια δύναμη και μια συμβολική αντήχηση που τον έκανε έναν από τους καλύτερους φωτογράφους της Ζωής ". Κατά τα επόμενα χρόνια εργάστηκε επίσης για το Bazaar του Harper , τη Vogue , την Town & Country και άλλους.

Στυλ και τεχνική
Από τα πρώτα χρόνια του ως επαγγελματίας φωτογράφος έγινε ένας ενθουσιώδης για μικρές φωτογραφικές μηχανές 35 mm , ειδικά τη φωτογραφική μηχανή Leica . Σε αντίθεση με τους περισσότερους φωτογράφους ειδήσεων που στηρίχθηκαν σε πολύ μεγαλύτερες και λιγότερο φορητές φωτογραφικές μηχανές τύπου 4 "x 5" με φλας, ο Eisenstaedt προτιμούσε τη μικρότερη χειροκίνητη Leica, η οποία της έδινε μεγαλύτερη ταχύτητα και περισσότερη ευελιξία κατά τη λήψη ειδήσεων ή τη λήψη υποψήφιων των ανθρώπων σε δράση. Οι φωτογραφίες του ήταν επίσης αξιοσημείωτες ως αποτέλεσμα της τυπικής χρήσης του φυσικού φωτός σε αντίθεση με την αξιοποίηση του φλας . Το 1944, η ζωή τον χαρακτήρισε ως "κοσμήτορα των σημερινών εμπειρογνωμόνων μινιατούρας-κάμερας".

Εκείνη την εποχή, αυτό το στυλ φωτορεπορτάζ, με μια μικρότερη φωτογραφική μηχανή με την ικανότητά του να χρησιμοποιεί το διαθέσιμο φως, ήταν τότε στα σπάργανα. Βοήθησε επίσης το Eisenstaedt να δημιουργήσει μια πιο χαλαρή ατμόσφαιρα όταν πυροβόλησε διάσημους ανθρώπους, όπου κατάφερε να συλλάβει πιο φυσικές θέσεις και εκφράσεις: «Δεν με παίρνουν πολύ σοβαρά με τη μικρή μου κάμερα», δήλωσε. "Δεν έρχομαι ως φωτογράφος, έρχομαι σαν φίλος". Ήταν ένα ύφος που έμαθε από τα 35 χρόνια της στην Ευρώπη, όπου προτιμούσε να γυρνάει ανεπίσημα, αντίθετα πορτραίτα, μαζί με εκτεταμένες ιστορίες. Ως αποτέλεσμα, η ζωή άρχισε να χρησιμοποιεί περισσότερες τέτοιες φωτογραφικές ιστορίες, με το περιοδικό να γίνεται μια αναγνωρισμένη πηγή τέτοιου είδους φωτορεπορτάζ των φωτιστικών του κόσμου.οι φωτογράφοι, ο Eisenstaedt ήταν περισσότερο γνωστός για τις φωτογραφίες του "ανθρώπινου ενδιαφέροντος" και λιγότερες εικόνες σκληρών ειδήσεων που χρησιμοποιούν οι περισσότερες εκδόσεις ειδήσεων.

Η επιτυχία του να δημιουργήσει ένα χαλαρό περιβάλλον για τα υποκείμενα του δεν ήταν χωρίς δυσκολίες, ωστόσο, όταν έπρεπε να συλλάβει την αίσθηση που ήθελε. Ο Anthony Eden , ανθεκτικός στη φωτογράφηση, ονομάστηκε Eisenstaedt "ο απαλός εκτελεστής". Ομοίως, ο Winston Churchill του είπε πού να τοποθετήσει την κάμερα για να αποκτήσει μια καλή εικόνα και κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφησης του Ernest Hemingway στο σκάφος του, ο Hemingway, σε μια οργή, έσχισε το δικό του πουκάμισο σε κομμάτια και απείλησε πετάξτε το Eisenstaedt στη θάλασσα.

Αμπέλη της Μάρθας
Eisenstaedt φωτογράφηση της οικογένειας Κλίντον στο Αμπέλι της Μάρθας.
Ο Eisenstaedt, γνωστός ως "Eisie" στους στενούς του φίλους, απόλαυσε τις ετήσιες Αύγουστος διακοπές του στο νησί του Vineyard της Μάρθας για 50 χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτών των καλοκαιριών, θα διεξήγαγε φωτογραφικά πειράματα, δουλεύοντας με διαφορετικούς φακούς, φίλτρα και πρίσματα σε φυσικό φως. Ο Eisenstaedt αγάπησε τους φωτογενείς φάρους των αμπέλου της Μάρθας και ήταν το επίκεντρο των fundraisers του φάρου που διοργάνωσε το Vineyard Environmental Research, Institute (VERI).

Δύο χρόνια πριν από το θάνατό του, ο Eisenstaedt φωτογραφίζει τον Πρόεδρο Μπιλ Κλίντον με τη σύζυγο Χίλαρι και την κόρη Τσέλσι . Η σύνοδος έλαβε χώρα στην Συλλογή Σιναποθήκης στο West Tisbury στο Αμπέλι της Μάρθας και τεκμηριώθηκε από μια φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό People στις 13 Σεπτεμβρίου 1993.

Προσωπική ζωή και θάνατος
Μετά την πρώτη εγκατάστασή του στη Νέα Υόρκη το 1935, ο Eisenstaedt έζησε στο Jackson Heights, Queens , Νέα Υόρκη, για το υπόλοιπο της ζωής του. Μέχρι λίγο πριν το θάνατό του, θα περπατούσε καθημερινά από το σπίτι του στο γραφείο ζωής του στη Λεωφόρο της Αμερικής και στην 51η οδό.

Πέθανε στο κρεβάτι του τα μεσάνυχτα στο αγαπημένο εξοχικό σπίτι του Menemsha Inn είναι γνωστή ως η «Pilot House» στην ηλικία των 96 στην εταιρεία του αδελφή-σε-δικαίου, Lucille Kaye (LuLu), και ο φίλος, William Ε. Μάρκες.

Αξιοσημείωτες φωτογραφίες του Eisenstaedt

Ημέρα VJ στην Times Square
Κύριο άρθρο: Ημέρα VJ στην Times Square


Η πιο διάσημη φωτογραφία του Eisenstaedt είναι για έναν αμερικανικό ναυτικό που αρπάζει και φιλώνει έναν ξένο - μια νεαρή γυναίκα - στις 14 Αυγούστου 1945 στην Times Square . Πήρε αυτή τη φωτογραφία χρησιμοποιώντας Leica IIIa. (Η φωτογραφία είναι γνωστό με διάφορα ονόματα: VJ Day στην Times Square , V-Day, . Και άλλοι [15] ) Επειδή Eisenstaedt ήταν φωτογραφίζοντας τις ραγδαίες εξελίξεις κατά τη διάρκεια των VJ Day γιορτές, δήλωσε ότι δεν είχε την ευκαιρία να αποκτήσουν ονόματα και λεπτομέρειες, γεγονός που ενθάρρυνε ορισμένους αμοιβαία ασύμβατους ισχυρισμούς για την ταυτότητα των θεμάτων.

Τα πορτρέτα της Σοφίας Λόρεν έχουν περιγραφεί [ από ποιον; ] ως μεταφέροντας την κακομεταχείριση, την αξιοπρέπεια και την αγάπη από την πλευρά του Eisenstaedt και του Loren.

Σερβιτόρος παγοδρομίου, St. Moritz


Αυτή η φωτογραφία του 1932 απεικονίζει έναν σερβιτόρο στο παγοδρόμιο του Grand Hotel. "Έκανα μια καταπληκτική εικόνα", έγραψε ο Eisenstaedt, "για τον παλτό του καθιστικού, για να είμαι σίγουρος ότι η φωτογραφία ήταν απότομη, έβαλα μια καρέκλα στον πάγο και ζήτησα από τον σερβιτόρο να πατσαριστεί με αυτό. καρέκλα."


























































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου